Spotkanie odbędzie się w l’atmosphere – obszernej, eleganckiej i pięknie oświetlonej restauracji, która znajduje się w hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport naprzeciwko wejścia do budynku lotniska. Szefem kuchni jest Miłosz Kowalski – utalentowany i nagradzany propagator polskiej kuchni i regionalnych produktów. Menu restauracji jest przemyślane, niezbyt długie i nowatorskie, a fantazja szefa kuchni i jego umiejętności łączą w zgrabną całość rozmaite smaki i tekstury.
W l’atmosphere spotkają się szefowie kuchni z województw małopolskiego, podkarpackiego i śląskiego. Wydarzenie ma charakter networkingowy. Nagrodzeni w pięciu kategoriach szefowie: Szef Kuchni Tradycyjnej, Kobieta Szef, Młody Talent, Szef Jutra i Szef Roku zaprezentują swoje popisowe dania.
W spotkaniu wezmą także udział partnerzy Gault&Millau Polska - firmy oferujące m.in. produkty i usługi dla branży gastronomicznej. W tym roku podczas Tour w Krakowie będą obecni: Callebaut (największy na świecie producent czekolady), Cheman (producent profesjonalnej odzieży gastronomicznej), Debic (producent wysokiej jakości produktów nabiałowych), Gastro Magic (największa w Polsce wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego), Jaguar (producent luksusowych samochodów), Makro (sieć sklepów z najwyższej jakości produktami spożywczymi) i Marine Harvest (światowy lider w przetwórstwie łososi) oraz gościnnie: Diluva Foie Gras (producent oferujący szeroki wybór produktów z kaczki, gęsi, jagnięciny i trufle), Pstrąg Ojcowski (ze stawów znajdujących się w sercu Ojcowskiego Parku Narodowego) oraz Cydry Smykan (cydry opracowane według autorskich receptur z sadów w Beskidzie Wyspowym).
Dla szefów kuchni odwiedzenie stoisk partnerów jest zawsze okazją do zapoznania się z najnowszymi produktami i do nawiązania współpracy biznesowej. Ideą Gault&Millau Tour jest stałe i kompleksowe podnoszenie poziomu kulinarnego w Polsce, a celem spotkań w czterech regionach jest integrowanie środowiska gastronomicznego oraz tworzenie płaszczyzny do wymiany wiedzy i doświadczeń. Ważnym elementem Tour jest także podkreślanie unikalnego charakteru kultury i tradycji danego regionu, poprzez jego kuchnię i regionalne produkty, które w swoich daniach wykorzystują nagrodzeni szefowie.
Więcej informacji na profilu Gault&Millau Polska na Facebooku: https://www.facebook.com/gaultmillaupolska/