Nieodłącznym elementem dorocznej jesiennej kampanii gęsinowej jest serwowanie potraw ze znakomitego gęsiego mięsa przez restauracje z całej Polski. Do udziału w tegorocznej akcji Czas na gęsinę zgłosiły się sto siedemdziesiąt cztery lokale.
Restauracje mogły zadeklarować swój udział do 11 listopada. Zgłoszenie nie wymagało żadnych opłat, wystarczyło tylko wypełnienie formularza online zawierającego deklarację serwowania dań z gęsią w roli głównej co najmniej do 31 grudnia.
W tym roku odnotowano 174 zgłoszenia. Pełna lista restauracji biorących udział w akcji dostępna jest na stronie.
- Udział w kampanii jest oczywiście dla restauratorów opłacalny, co potwierdziły doświadczenia z lat poprzednich. Ale najwięcej na atrakcyjnym sezonowym poszerzeniu menu zyskają smakosze. Bo kujawsko-pomorska gęsina to prawdziwe „niebo w gębie” – zachęca marszałek Piotr Całbecki.
Restauracje w zamian za serwowanie dań z gęsiny zyskują pomoc w promocji w ramach kampanii „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. Co więcej, restauratorzy otrzymują rekomendacje od swoich klientów - lokal, który zdobędzie najlepsze opinie, zostanie nagrodzony.
Do dzielenia się swoimi opiniami na temat lokali serwujących gęsinę i promowania naszej akcji zachęcamy krytyków, dziennikarzy i blogerów kulinarnych, dla których przygotowaliśmy vouchery do wykorzystania w restauracjach.
Oceny restauracji można dokonać na stronie czasnagesine.pl, gdzie można znaleźć więcej informacji o akcji.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.