Jedną z nich z pewnością będą szkolenia na temat kreowania marki w gastronomii. –
Budowanie marki to proces długotrwały, który wymaga kreatywności i systematyczności działania. W tym roku chcemy wraz z naszymi ekspertami wskazać dobre praktyki w tym zakresie, zarówno w odniesieniu do lokalu, jak i w obszarze personal brandingu. Temat z pewnością będzie interesujący, w szczególności dla kucharzy, którzy budują dopiero swoją pozycję w gastronomii – komentuje, Robert Mieldziuk, dyrektor projektu. I tak restauratorzy będą mogli wziąć udział w spotkaniu na temat implementacji osiągnięć szefów kuchni do strategii promocji restauracji. Dla kucharzy natomiast planowane jest szkolenie, podczas którego będzie mowa o tym jak wykorzystać sukcesy zawodowe w budowaniu silnej marki osobistej. Szkolenia są bezpłatne dla uczestników targów Polagra Gastro.
Tegoroczna edycja targów będzie napędzana spora dawką kofeiny i wiedzy na temat kawy. Organizatorzy targów wraz z firmą Primulator i Etno Cafe planują bowiem serię warsztatów dla tych, którzy na kawie powinni się znać, by goście restauracji, cukierni czy hotelu byli usatysfakcjonowani po wypiciu filiżanki tego współczesnego
napoju bogów. Podczas 4 dni spotkań będzie mowa m.in. o wpływie wody na smak kawy, metodach alternatywnych, doborze mleka czy zasadach cuppingu. Wykłady będą wspierane częścią praktyczną.
Podczas tegorocznych targów Polagra Gastro poznamy także Mistrzów Smaku, czyli zwycięzców plebiscytu na najpopularniejszych ludzi, miejsca i potrawy na wielkopolskim rynku gastronomicznym. Organizatorem wydarzenia jest redakcja Głosu Wielkopolskiego.
Więcej informacji na temat poszczególnych wydarzeń już wkrótce.